2011-02-07

Ja då får man väl köra ett inlägg till då för skojs skull.
Just nu sutter jag i skolan tillsammans med Maria som har resfeber eftersom hon drar till Teneriffa inatt.
Har faktiskt inte erkänt till henne att jag är avundsjuk (schhh)

Men nu är det en ny vecka, ny vecka, ny jävligt hårda tag. Är så skoltrött just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen alltså! fyfan..

Men det är bara att blicka fram till i helgen då de blir en massa festligheter för mig, för jag fyller nämnligen 18! Det var väl fan på tiden de! såå skönt.

Nämen nu tänkte jag och maria ta lite lunch. Får se när nästa inlägg kommer. Håll utsik så länge!

So long!

Laddar upp en trevlig bild jag gjorde nyss till mitt evengemang på facebook. Ytterst vacker må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0