2011-01-11 09.29

Så har det behövliga, sköna lovet nått sitt slut och jag är tillbaka i skolan. Känns ju inte skitbra eller..
Har haft en otroligt slappt lov, och det har varit behövligt kan jag säga! Sovit till 1-2 varje dag och bara tat de lugnt. Så fruktansvärt skönt! Nu är jag verkligen utvilad, men jag hade inte tackat nej till att ha lov nån vecka till.

Nu är det 8 veckor till sportlov. Hualigen, hur ska man stå ut med det?! magad.

Har tillbringat stor del av lovet till att hjälpa min syster att flytta in i hennes nya lägenhet på Norra Fiskargatan på Öster!
Kan lova att jag kommer att hänga där en massa tid! hihi, mig blir hon inte av med!

Nä, nu ska jag njuta av att vara tillbaka i skolaaaaan... eller?


drömmarna och önskningarna har kommit tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0