2011-01-13 10.38

Sitter nu i skolan med mina 3 klasskamrater, dom resterande 2 är på resande fot och den andra är spårlöst försvunnen (?)

Har jobbat med The commenwelth, men fattar ingenting, och inte de andra heller.
Ska till läkaren idag så ska åka halv 12 så jag inte har möjlighet att komma sent. Bussarna mellan Gävle och Sandviken vill ibland inte sammarbeta med oss människor om man säger så.

Imorgon är det fredag, alltså helg! Vi har gått i skolan i tre dagar, men är redan skoltrött. hua.

Igår var jag bara hemma hela kvällen, tills jag fick nog av rastlöshet och energi som bankade på att komma ut så jag satt på mig joggingskorna och gick ut på en powerwalk ute i snön med musik på högsta volym i hörlurarna, det är en av dom bästa sakerna som finns enligt mig.

Efter läkarbesöket ska jag möta upp Syrran så ska vi och träna, det är en av mina nyårlöften, eftersom man sagt "beach 2008, beach 2009, beach 2010, men inget hände? Så nu ska jag fan hålla de! haha.

Har även en funderare om jag ska ta och flytta hem till pappa igen, där kan jag åtminstonde vara ensam, skulle behövas just nu. Jag är en ensamvarg och behöver min kvalitetstid om man säger så ;) hehe.

Helgen som kommer blir en lugn helg igen, orkar inte med att dra ut och parta, för det första suger det att gå ut när det är vinter, tycker faktiskt det bara är kul på sommaren, när man kan sitta ute på en altan eller bara sitta ute. Sen ska jag försöka vara nykter tills den 13 februari, för då smäller det gott folk! jajemensan. Sen mår man bra när man vaknar dagen efter om man inte smällt i sig en massa alkohol, och sen har det blivit lite för mycket på senaste tiden så min lever behöver nog en rehab! haha.
Så jag får se vad som hittas på i helgen. Kanske blir en inflyttning för min syster i hennes lägenhet. Kommer bli awesome!

Nä nu ska jag sega mig egenom tiden som är kvar innan jag ska dra mig hem till Gävle igen!

TTYL!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0