this is our last goodbye

Det märks bara mer och klarare vilka som är ens sanna vänner, och vilka som vill en väl.
Men nu förtiden har folk en tendens att verkligen fylla både huvud sinne och hjärna med skit. Jag vet inte varför dom sumpar sina chanser, varför dom tror att dom kan behandla en hur fan dom vill. Jag har tagit en massa skit i mina dagar, men nu är jag stark och vet vilka jag ska ge fan i och vilka som är värd en andra chans.

Under snart ett år har jag haft 3 vänner som jag sagt upp kontakten med, pga jag har lärt mig en jättebra och viktig sak av min mamma - "man ska ha vänner som ger energi, inte vänner som tar energi" Så sant.
Det enda som människorna gjorde va att ta all min energi. Därefter som jag bestämt att låta dom och jag gå skilda vägar. Detta har reulterat i att jag hellre för många falska vänner, har få vänner, men dom allra bästa!


Dom människor som imponerat på mig och som ens är värd att nämnas och som kommit mig nära eller som sen barnsben eller längre tillbaka har funnits för mig, som känner en fast man inte ens ska behöva visa något.

 <3 Mathilda Holmqvist, Maria Rickardt, Jeanette Jansson, Mia Lundmark, Elin Carlsson, Evelina Hedström & Ellen Oskarsson <3

Ni är dom som storartat har imponerat på mig under den tid vid känt varandra, och eran styrka och otroliga omtänksamhet är obeskrivlig. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Jenka

Puss!

2011-01-31 @ 19:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0