att äntligen veta

Ibland kan jag känna att jag ångrade att jag åkte hem från Fuerteventura, jag trodde det skulle bli skönt, eller åtminstonde annorlunda att komma hem, men istället har det bara varit massa problem och tjaffs sen jag kom hem, och det vill jag slippa.

Mamma och jag har tagit beslutet att ta vårat pick och pack och lämna Väpnargatan 13 för att flytta till Norra fiskargatan på Öster. Det känns faktiskt helt rätt, det ska bli skönt att det bara ska vara jag och mamma igen.
Jag gillar inte förändringar, det är en av dom värsta sakerna jag vet, men i detta fall känns det faktiskt bra.

Helgen blev absolut inte som jag trodde, både på dåliga och bra sett. Jag såg en sak som jag långt inne visste, men aldrig vela tro. Men allt gjorde det bättre, nu vet jag. Nu kan jag släppa allt, på riktigt. Inge mer förtvivlan, eller gå runt och hoppas på något, finaly!!

Jag sket i Uppsala på valborg och umgicks med dom bästa istället, det började med en dragfylld förfest, vidare till slick och skakade rumpa och avslutades med en oerhört trevlig och mysig efterluva ;) hoho.

Nu när majmånad börjat så känns inte sommarlovet alls långt bort, har fått jobb i 2 veckor med. känns bra att ha de ur världen! Nästintill alla mina vänner ska bort i sommar, Milano, Alanya, Kroatien.. men lilla jag ska sitta hemma, eller nej, jag ska ha ett mål i sommar, och det är att jag ska komma iväg till ett varmt skönt ställe och leva livet tillsammans med någon man stormtrivs med! Mina senaste utomlandsresor har bara handlat om jobb och att ha en massa regler, vill ha en resa där jag bara kan slappna av och inte tänka på nå regler eller tänka på någon annan.

Nä, detta var ett inlägg med nattsvabbel, nu ska jag in till min trogna sovkamrat och mysa järnet! ;)

hejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0