.

Hej hej bloggen! (haha)

Just nu sitter jag i skolan och har det totalt värdelöst!
Hatar det här stället, det tar emot att åka hit varje, varje dag!

Jag vill ha sommarlov NU, vill ha ledig, sova, sola, bada, umgås med mina fina vänner och familj och festa en hel jävla del! Woho!

Hade nationella i Engelska idag, gick ju käpprätt åt helvete kan jag ju bara säga, förstår mig inte på dom där proven, bara man kan de praktiska med engelska borde väl allt vara lugnt? men nejdå.

sitter och funderar på att dra mig hemåt om en halvtimme, vill verkligen inte vara kvar, och speciellt inte i det här härliga vädret, det tar extra mycket emot! hua..

nä men nu blev de mycket skitprat här, men nu har ni fått en uppdatering iallafall.

Haaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0