glädjerus

Folk kommer inte förstå hur jag kan gilla den här låten, men jag får sån jävla lyckorus så det finns inte!!!




Annars har min helg varit otroligt jävla rolig,

Fredagen började med att gå upp i ottan för att ta flyttlasset från Väpnargatan på Brynäs till Norra Fiskargatan på Öster, det tog hela dagen att flytta alla grejjer, det är sjukt vad grejjer man samlar på sig under åren.. får klaga på mamma ;) haha.

Vid kvart i 6 tiden hämtade pappa upp mig, för han gick med på att skjussa mig Jenka och Jossa till Sofie, där det var avskedsfest för Sofie, som drar till Alanya hela sommaren, hade det nå sjukt trevligt! Tipspromenad, grillning och trevligt folk!

Lördagen bjöd på en hel del trevligheter med! Syster och Lotta som dagen innan bestämde sig för att dra till Norrköping över helgen kom tillbaka redan dagen efter, så dom var hemma till kl 9 ungefär, då var det bara att korka upp och börja festandet, sedan kom grabbarna förbi! Vi festade till det en stund, sen blev det slicken, där vi inte blev kvar allt för länge pga vissa anledningar, så vi drog hem till syster och fortsatte festandet där till småtimmarna, hade det för jävla trevligt!! ;)

Söndagen var det bara till att vila upp sig efter alla trevligheter.

Nu är det måndag igen och jag sitter i skolan, nu är det bara 6 skoldagar kvar mina vänner, sen är det LOV! Hur skönt? Grymt skönt!

Tror ingen heller har missat att jag snart är jägare? skrev teori i torsdags, och klarade det, sköt sedan upp på duva och rörande markmål (rådjur) , gick sedan stigen där man gör säker vapenhantering, och avståndsbedöming! Klarade allt, och jag är så sjukt stolt över mig själv! Nu är det bara kula kvar i höst, sen är jag farlig att leka med mina vänner ;) haha!

Nå nu får det vara slut på detta inlägg, dyker upp mer sen! Tjolahopp!

Slänger även upp en bild sen i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0