just nu

Just nu sitter jag i skolan och pluggar till jägarexamensteorin som jag ska ha imorgon, hoppas jag klarar den så jag får skjuta upp imorgon med! Men man ska ha 86% rätt av svaren för att vara godkänd... det är alla rätt förutom 3.. hua. Men hoppas hoppas!!

Nu går vi bara i skolan idag, imorgon, sen flyttar jag på fredag, går i skolan måndag, tisdag och onsdag nästa vecka, sen ledig torsdag,fredag, lördag, söndag, måndag. Sen skola tisdag, mentorsdag på onsdagen, går i skolan på torsdagen, sen sommarlooooov på fredagen! Då blir det till att kolla när min fina vän Jeanette Jenka Jansson springer ut ur tågstationen, för då har hon tagit studenten! Fan vilken lycka, jag vill ocksåå! JAG HAR BARA ETT ÅR KVAR! fybövelen vad skönt!

och som sagt så blir det flytt nu på fredag, känns skönt, men det kommer kännas konstigt att lämna Väpnargatan, vi flyttade ändå dit 2006.. så 5 år fick de bli.

Men snart är jag Öster-bo, och det kommer funka bra det med, åttonde våningen!
Så Bosse och moster Karin kommer och hjälper oss med flytten. Så det ska bli kul att äntligen få träffa dom igen! Det är ju inte allt för ofta det inte. Tråkigt nog.

Helgen bjöd som vanligt på en massa trevligheten, fredagen spenderased med mamma då vi gick ut och käkade på Texas Longhorn och sedan fikade vi på Mocca, dåååååligt mätt jag blev kan jag ju säga. Sen åkte jag till bomhus och umgick en stund med min fina vän Mathilda. Vi åkte sedan hem till syster eve, då vi bestämde oss för att möta upp guysen och det blev lite festanden. Otroligt kul! haha.

Lördagen fick jag dela tillsammans med Jenka, Sofie och Mathilda hos mig, tills eve kom hem och vi bestämde oss för att köra en kväll/natt på slicken, medans de andra tjejerna drog sig på någon fest istället :)

Natten bjöd ju på en hel del saker, men så blir det alltid när jag och evelina är i farten, haha. Hade det faktiskt jävligt kul!

Natten fick spenderas på annat håll, hohooo.

Och söndagen spenderades i evelinas soffa, det var det värt kan jag säga!

Nä, nu blir det mer plugga, jag ska fan klara teorin!
HÅLL TUMMARNA GOTT FOLK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0